2006. november 29., szerda

A kezdet

Most, hogy már legjobb barátaim blogolgatnak, gondoltam én is kezdek egyet. Nem mintha bármikor is írtam volna naplót, vagy hasonlót, de most megtetszett ez a dolog. Végülis, ha napi 30-40 emailt meg tudok írni a kollégáknak, akkor a napközben eszembe jtó gondolatokat is begépelhetem néha. Ráadásul talán 1-2 év múlva már nem csak én fogom olvasni saját kis posztjaimat. Persze most írás közben is jönnek a problémák. Itt van ez a jó kis ingyenes blogszerkesztő, ami szerintem IP cím alapján határozza meg, hogy milyen nyelven jelenjenek meg a címszavak. Most éppen a benti gépemről írok, ami viszont német szerverhez kapcsolódik, ígyhát azon kívül amit írok, minden németül jelenik meg. Ezzel persze semmi bajom nem lenne, ha tudnék németül. De mivel nem tudok, csak angolul és profi blogkészítő sem vagyok, lehet, hogy elég ocsmány kinézetű kis oldalt sikerül összehozni, amiért már most elnézést kérek.

Címkék:

4 megjegyzés:

Időpont: 2006. november 29. 16:49:00 GMT+1 , Blogger Kovács Krisztián írta...

Jólvan, annyira nem is lett csúnya.

 
Időpont: 2006. november 29. 21:12:00 GMT+1 , Blogger Unknown írta...

Ne aggódj Kokó-barát. Pofás kis blog ez, csak írjad szépen, rendszeresen.
Innen egyébként minden angolnak látszik, már úgyértem a bejegyzéseken kívül...

 
Időpont: 2006. november 29. 22:27:00 GMT+1 , Blogger Kovács Krisztián írta...

Na ez durva Csanádkám!
Honnan tudtál erről?
még csak most akartam írni nektek, hogy dicsekedjek egy kicsit. Soha életemben egyszer sem próbáltam html-t változtatni, főleg kódban nem és mégis sikerült beletenni a trackert meg az időt.
Persze nem szalad el velem a ló, hiszen valószínűleg minden főldi halandó meg tudja csinálni.

Szóval honnan tudtad, hogy itt van ez a kis blogocska?

 
Időpont: 2006. november 30. 5:46:00 GMT+1 , Blogger Unknown írta...

Senki sem rejtőzhet el előttem a kibertéreben...:) Senki, különösen a barátaim nem...:)
A html szerkesztés ügyes dolog - nem rocket science, de nem is annyira egyértelmű, hogy elbagatelizáljuk.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal