2008. március 29., szombat

Dun Laoghaire

Tegnap Petrának céges interjúja volt Dun Laoghaire-ben (ejtsd: Dán Líri). Ez még éppen Dublin-hoz tartozik, de én mégis inkább külön kis városnak érzem. A belvárostól délre fekszik ez a rész a tengerparton. Nagyon aranyos kisváros kis sétáló utcával és egy bevásárlóközponttal. Egész végig szakadt az eső, de még így is jót sétáltam a parton, míg Petrára vártam.
Nagyon drukkolok Petrának, hogy felvegyék ide, mert viszonylag gyosan oda lehet érni és nagyon tetszett neki az elvégzendő feladat.








Este egy kis visszafogott kocsmázás történt a volt magyar EDS-es közösséggel, bár Petra - egyébként érthetően - nagyon fáradt volt és itthon maradt. Ez azt jelenti, hogy Peti, Adri, Andris, Zita, Gyöngyi és Artúr társaságában voltam.
Itt nem készültek képek :)

Holnap kőltőzünk és elvileg keddig nem lesz netünk, tehát addig csak akkor frissítem majd a blogot, ha valami igazán fontos dolog történik. A drága netkávézó időt az álláskereséssel töltjük majd el.

2 megjegyzés:

Időpont: 2010. január 22. 4:30:00 GMT+1 , Anonymous Névtelen írta...

Thanks for the erdekes informacio

 
Időpont: 2010. március 23. 8:24:00 GMT+1 , Anonymous Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal