2008. március 10., hétfő

Utolsó nap az EDS-nél

Ma volt az utolsó napom a cégnél. Már reggel sem éreztem túl jól magam, aztán ez kicsit rosszabb lett, mikor beértem. Régóta várom már az indulást, de nem volt kedvem az utolsó naphoz. Azért mindent összevetve többnyire jó volt itt melózni. Rengeteget tanultam és egy ideig az sem zavart, hogy ágazathoz és feladathoz képest milyen nevetségesen kevés a fizetés. Valahogy mind a 4 év alatt baromi jó csapatokban voltam. Ezt a mai világban nem mindenki mondhatja el magáról. Ha a leendő munkahelyen csak feleennyire jó lesz a társaság, akkor már jól fogom érezni magam.
Szóval reggel fél 9-re bent voltam, ami igazán meglepő azután, hogy az utóbbi fél évben az is siker volt, ha 10 előtt beértem. Leadtam a papírjaimat amik a kilépéshez kellettek, aztán írtam egy kis köremailt a céges ismerősöknek, hogy lelépek. Jól esett, hogy kaptam választ olyanoktól is, akikkel több, mint 1 éve találkoztunk és akkor is csak 1-2 hétig.
Megvolt az utolsó ebéd a piacon. Na ott kezdődött az ivás. Laci barátom csak egy laza fröccsöt küldött le a kajához, míg én egy kis tiszta vörössel bántam el. Délután a kis csapatomtól kaptam ajándékot, melyhez járt egy közösen elfogyasztott üveg pezsgő is. Ekkor már azért kezdtem jobban érezni magam. Nomeg Péter hozott nekem fél liter jófajta Irsai Olivér törkölypálinkát. Erről csak azt kell tudni, hogy nagyon kellemes friss szőlős íze van és akkorát üt, mint a Klicsko fivérek együtt. Ennek biztosan nagy hasznát fogjuk venni a hideg északon. :)
Azért amikor elkezdtük a pezsgőzést, majdnem elkönnyeztem magam. Nem mondom, hogy mindenki hiányozni fog, akit ismerek a cégnél, de van 10-15 ember, akivel remélem, hogy fogok még találkozni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal