2008. február 20., szerda

Még mindig itthon

Már csak kevesebb, mint 1 hónap van hátra az indulásig. Továbbra is nagyon várjuk, hogy ott lehessünk. Petrának kicsit nehezebb dolga van, mint nekem, hiszen Ő még nem volt Írországban. Nekem szerencsére már volt rá lehetőségem tavaly és tavaly előtt, s akkor tetszett meg Dublin. Bár nem a legtisztább város (egyesek szerint egyenesen Európa legkoszosabb belvárosa), én mégsem erre figyeltem fel leginkább, hanem a szép épületekre, gyönyörű parkokra, jó éttermekre és a kedves, jószándékú emberekre. Csak remélni tudom, hogy ez a jó benyomás nem fordul rosszba ottartózkodásunk alatt.

Íme néhány kép, melyet tavaly tavasszali látogatásomkor készítettem.



Kilátás az akkori szállodám ablakából



A régi vámház épülete



Éjszakai felvétel rólam egy kis kocsmában

Peti barátommal este a Liffey folyó partján

Címkék:

2 megjegyzés:

Időpont: 2008. február 25. 18:42:00 GMT+1 , Blogger Bayun írta...

Jé, megvan Öcsi-Isti-Kisvacak-Rozmaring/Kis Rece meg a többiek. Ma betettem a totyogó fiamnak egy Palásti mozit, oszt eszembe jutott, mi lehet kortársammal, Hahó Öcsivel. Amikor utoljára hallottam egy interjút Vele, még vadászpilótának készült... Nekiláttam nyomozni a neten, semmi, csak mindenféle más KK-k. Mondom, nem lehet, hogy nincs nyoma a valaha játszott legjobb gyermekszínésznek, aki már kölökkorában is jól csinálta, amit művelt. Hát nincs. A magyar közönség memóriája ritka rövid, a minőségi színjátszás meg sajnos tényleg temporális dolog. Szóval, egy óra szívós klikkelgetés után ide jutottam. Örömmel konstatáltam, hogy a haj jóval kevesebb, de a tekintet még a pajkosan nyílt, régi. Hogy állunk a sok Green Belt meg Black Belt mellett a nosztalgiázással? Én, mint 65-ös korcsoport-tag, benne vagyok nagyon. Mostanában semmi érdemleges nem készül a filmvásznon, úgyhogy gyűjtjük a régi dolgokat az utókornak... Szóval ennyi. Jó volt egy ismerős arcot látni ismét. Kívánok sok boldogságot Dublinban, meg Fekete Övet, meg kisnyulakat Rados-mamától, meg mindent! Üdv, egy hajdani és jelenlegi néző: Tóth Benedek

 
Időpont: 2008. február 26. 11:29:00 GMT+1 , Blogger Kovács Krisztián írta...

Kedves Bayun,
Bármennyire is jólesik, hogy gyermekkori kedvenc színészemnek hiszel, sajnos el kell, hogy keserítselek. Nem a színész Kovács Krisztiánt találtad meg :(
Színpadon utoljára ovis koromban voltam, de akkor is csak saját szüleimnek tetszett az előadásom :)
Szóval további jó keresést lívánok az eltűn színész után. Azért ha megtalálod, légyszíves írd meg nekem, hogy mi lett vele. Engem is érdekel ez a dolog.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal