2006. december 27., szerda

Karácsony után

Elmúlt ez a Karácsony is és most sem sikerült halálra zabálnom magam. Mondjuk azért közel jártam hozzá. 24-én otthon voltunk kettesben az én kis Petrámmal, aztán 25-én a szüleinél voltunk ebédelni, meg persze ajándékozni. Na ott jól beettem finom őzikepörköltből. Persze vacsorára már gondolni sem tudtam utána. Tegnap az én szüleimnél voltunk, ahol végigkóstoltam az 5 fogást. Szerencsére jól elbeszélgettünk az asztalnál, így nem tűnt fel senkinek, hogy 50 percig mozdulni sem bírtam.
Persze kaptam/kaptunk sok szép ajándékot (új monitor, új nyomtató, játékok, tálak, grillfelszerelés, stb.), amik mind nagyon tetszenek, de nálunk idén kicsit meg volt szorulva a kis Hesszosz, úgyhogy viszonozni leginkább csak szóban tudtuk.
Na de mivel is telt az idő amíg szabin voltam? János barátom másfél éve kínoz, hogy kezdjem el énis a World of Warcraft-ot játszogatni, ami mindig is tetszett, de mivel komoly munkám van és ismerem magam, nem mertem meglépni ezt a dolgot, nehogy ottragadjak a gépnél és elfelejtsek dolgozni menni. No meg persze a fizetésem még mindig elég pocsék és nem akartam súlyos tízezreket kiadni rá.
Most viszont sikerült nagyon akciósan szerezni egy példányt és rőgtön bele is vetettem magam. Tényleg jó kis játék, ráadásul az ünnepek miatt a játékban voolt télapó, aki ajándékokat osztott, mikulás sapkát is lehetett szerezni (meg is kérdezi minden 10. szembejövő játékos, hogy honnan van nekem), és kis gépbe állva zöldruhás kismanóvá is lehet válni. Jánosnak meg van pirosan világító orrú rénszarvasa. Szóval nagyon cukira vették a figurát.
5 nap alatt el is jutottam a 19. szintre és mivel Hunter kasztba tartozom, szelidítettem magamnak egy hópárducot is, aki jön velem mindenhova és védelmezi az életemet.
Most meg itt ülök a munkahaelyemen, a főnököm sehol, a munkámat befejeztem fél óra alatt és most azon gondolkozom, hogy hazamenjek-e játszani egy kicsit, vagy belekezdjek egy új projektbe? Szerintem a játék lesz, de még nem tudom.

Mivel nem mindig megy az írás ebbe a kis blogocskába, már most kívánok mindenkinek boldog és eredményekben gazdag békés Újévet!

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal