2008. október 3., péntek

Five Guys

Voltam ma Walmartban, merthogy par dolgot sikeresen otthon felejtettem. Egesz olcso kis hely. Amolyan Teszko fele, csak amerikaiaknak, azaz meg a hifi osztalyon is lehet csokit, cukrot meg hasonlo oda nem illo dolgokat kapni. Majdnem vettem egy mobil telefont, de aztan megsem, merthogy eleg gagyi volt. Kartyas telefon 9.95-ert, amihez 25 dolcsiert lehet olyan feltoltokartyat kapni, amivel 1 orat lehet kulfoldre telefonalni. Azert lehet, hogy ha hetvegen latok ilyet, akkor megveszem.
Amig vartam a hoteles kisbuszra, merthogy mindenhova azzal jarok a nagy tavolsagok es a jarda teljes hianya miatt, beugrottam egy Five Guys nevu hamburgereshez. Ok arrol hiresek, hogy az utobbi 10 evben mindig oket valasztotta a Washington magazin kozonsege a legjobb "olcso hamburgeresnek". Azert a Makdonaldsz meg a Burgerkinga tenyleg seholsincs ehhez kepest. Mondjuk rendeles utan kellett varni vagy negyed orat, mire megkaptam a kajat, de ez az itteniek miatt lehetett. Volt, aki 15 hamburgert vett. Lefagyasztjak, vagy buli van? Vagy lehet, hogy megeszik vacsira. Szoval egyszeru sajtburgert kertem kozepes kolaval meg krumplival. A husin, sajton es zsemlen kivul mindent szabadon lehet megadni, hogy mit kersz a hambiba. Egyebkent pedig a sima hamburger az dupla. A kolat barmennyiszer utantoltheted, a normalnak eladott oruletes adag krumplit pedig ott helyben vagjak hasabra es sutik ki. Mivel foldimogyoro olajban sutik a krumplit, teljesen mas ize van, mint amit mi megszoktunk. Ja es mivel ezek kedvesek es aranyosak, foldimogyorot minden mennyisegben ingyen magadbatomhetsz tokingyen, csak a kajaldabol nem lehet kivinni.

1 megjegyzés:

Időpont: 2008. október 3. 5:37:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

walmart király !! nem jártam walmartban vagy két éve :) időközben itt megy a hegesztés hogy januártól nem kell vízum usankába, ugyhogy én is melyek tavaszra nyujorkba.. meg a gránkányonba.. meg a NASA-hoz.. végig a 66-os úton!!! minden táblába belelövök egyet !!!!!

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal