2008. augusztus 24., vasárnap

És már megint munkakeresés

Sokminden történt, mióta frissítettem. Elkezdtem edzésre járni, amitől majd egyszer biztosan jól fogok kinézni. Egyenlőre csak azt érzem, hogy folyamatosan minden izmom fáj (azok is, amikről nem is gondoltam, hogy vannak) és minden este hulla fáradtan esek haza, nehogy valami értelmes dolgot tudjak még művelni. Na mindegy, jó lesz ez még. Egyébként szép a hely és közel is van. Egy kissé exkluzívnak néz ki, de árban nem rosszabb, mint bármelyik itteni fitness studió.
A másik, ami történt, hogy végre kiderítette a fúnököm, hogy mi lesz a szerződésemmel. Sajnos tovább nem hosszabbítanak. Bár meg voltak elégedve a munkámmal, pont most van managerváltás és az új főnök inkább azok közül vesz át 1-2 embert, akiket már ismer más részlegen. Mondjuk mondhatták volna előbb is, hiszen enm 2 hét munkát találni és a szerződésem jövő pénteken jár le, tehát igencsak össze kell kapnom magam.
Szerencsére azért 1-2 fejvadásszal eddig is tartottam a kapcsolatot, így például a héten is megyek egy céges interjúra.
Remélem hamar sikerül találni valamit. Pont most érkeztünk volna arra a pontra, hogy megvettük azokat a dolgokat, amik nélkül nem éreznénk túl jól magunkat (TV, PC, megfelelő ruhák, stb.), úgyhogy azt hittem, most már nem lesz akadálya, hogy elkezdjünk törleszteni és félretenni, erre meg jön ez a hülyeség. Na mindegy, majdcsak lesz valahogy.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal