2008. július 21., hétfő

Költözés

Pénteken átköltöztünk az új lakásba. Elég sokmindenünk volt, ígyhát a barátok nélkül nem is ment volna ilyen gyorsan. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani Adrinak, Petinek, Gyöngyinek és Artúrnak a segítségért.

Péntek reggel Petra korán kelt és csak 10 körül kellett munkába indulnia, ígyhát elkezdett összepakolni. Ez olyan jól sikerült, hogy mikor 4 körül hazaértem, már szinte minden össze volt készítve. nem is tudom igazán, hogy sikerült neki ilyen gyorsan ilyen sok csomagot összeállítani. Magamat ismerve nekem kb. 2 nap kellett volna hozzá, hogy a felével végezzek. No szóval hazaértem és egyből elkezdtem átvinni egy adag cuccot az új lakásba. Ott gyorsan lepakoltam, majd elmentem bevásárolni. előre megbeszéltük a többiekkel, hogy kocsmázás helyett inkább költözködünk. Mivel azért nem csak a kemény munkáról kellett szólnia a napnak, vettem pár doboz sört, cidert, meg némi üdítőt, nomeg 1 kiló darált husit, zsemléket meg zöldségfélét, hogy tudjak egy kis kaját csinálni este a fáradt társaságnak.

Mikor Petra hazaért, vele még átvittünk 1 fordulót, aztán megérkeztek a többiek és velük még 2 forduló volt. Nincs túl messze egymástól a régi és az új hely, de azért csomagokkal megrakva átsétálni ide-oda elég fárasztó tud lenni. A barátok becsületére legyen mondva, senki nem ejtett egyetlen rossz szót sem a fáradság miatt. Azt hiszem ezt egyedül én hangoztattam egész végig. :)

Szóval egyszercsak elfogytak a csomagok. Gyorsan összedobtam egy pár hamburgert. Egész jó lett ahoz képest, hogy akkor használtam először a húsisütő gépet (George Forman Super Large Value Grill). elfogyott pár üveg és doboz sör is, tehát jó kis party kerekedett a költözködésből.

Hulla fáradtan rogytunk be az ágyba és rögtön el is aludtunk, bár könnyű dolgunk volt, hiszen itt nem az utcára néznek az ablakok, hanem a belső kertre és a szomszéd házak falára.

A képek után folytatódik a történet.

Csomagok a régi lakásban



Adri és Peti

Gyöngyi és Artúr

Hamburgerkészítés




Kilátás

Mikor reggel felébredtem, Petra már pakolászott, sőt abba sem hagyta igazán egész nap. 1-2 órára azért sikerült elmenni sétálni és az utolsó pár szatyorért is elmentünk a régi helyre. Ebben a szennyes volt, amit nem akartunk a többiekkel cipeltetni. Útközben láttuk, hogy valami böhömnagy narancssárga daru van a Spire mellett és a spire környéke is le van zárva. Az egyik ott ácsorgó buszvezetőtől megkérdeztük, hogy mit is csinálnak? Kiderült, hogy 2 évente lemossák a Spire-t és ennek pont most jött el az ideje. Képek erről lejjebb.



Szóval sétálgattunk egy kicsit, aztán mentünk haza pakolni. Szép tágas és világos ez a lakás, de nincs annyi tárolóhely, mint az előző helyen a hálószobában. tehát még kell majd venni 1-2 dobozt és polcot. Szombat este megint hullafáradtan estünk be az ágyba.

Eljött a vasárnap. Petra egész nap nagyon izgatott volt, hiszen estefelé kellett mennünk a csehekhez a régi lakásba, hogy odaadják a letétet és a maradék pénzt. Ja, eddig nem is mondtam talán, hogy azért kellett ilyen gyorsan átköltöznünk, mert a csehek barátai éppen lakást kerestek és vasárnap szerettek volna beköltözni a helyünkre. ennek persze mi is örültünk, hiszen így nem csak a foglalót kérhettük vissza, hanem a fennmaradó lakbért is.

Notehát délután sétáltunk egy kicsit, aztán aludtunk egyet és 7-re mentünk a csehekhez. Vettünk nekik egy üveg bort, hogy ne éreztessük, hogy csak a pénzért megyünk. Odaértünk, megismertük az új lakókat és beszélgettünk egy kicsit. hát, nem voltak túl szimpatikusak. Na nem is ez a lényeg, hanem az, hogy rendesen megadták amit kértünk. Petra ujjongott, mikor eljöttünk és én is nagyon örültem, hogy ilyen jól sikerült elintézni a dolgokat. Hazamentünk, megvacsoráztunk és már dőltünk is be az ágyba. Mától kezdve pedig már keveset kell csak pakolni, tehát lehet a munkára összpontosítani. :)

Címkék: , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2008. július 23. 11:39:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

Budán lészön nékem jó lakásom !!! :D Jó kis pecó, gratz!
A husisütőről meg annyit hogy látszik hogy régi barátok vagyunk ugyanis amikor NZ-ben megvettem az első husisütőm na az DETTZO ugyanilyen volt !!!!

http://picasaweb.google.com/janos.galantai/NZ/photo#5226141499840698226

Hát ez nagyon ROFL és MAO

 
Időpont: 2008. július 23. 13:21:00 GMT+2 , Blogger Kovács Krisztián írta...

És az még csak hagyján, hogy ugyanolyan husisütő, de a hamburger husi recept alapját is tőled nyúltam (jófajta Colman's mustárral készült). :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal