2008. június 23., hétfő

Itthon - Otthon

Rengeteg dolog történt, mióta utoljára írtam. Megpróbálok időrendben haladni és kevés dolgot kihagyni, de nem lesz egyszerű.
Júni 18-án felültünk a Budapestre tartó repülőre és este 8 körül szerencsésen le is szálltunk. Este volt és forróság, mikor megérkeztünk. Petra szülei vártak minket a reptéren. Jó volt már újra találkozni. Mindenki otthon volt, ígyhát volt beszélgetés rendesen vacsore előtt, közben és után. Valamikor éjfél körül indultunk haza.
Már nagyon vártuk, hogy befekhessünk az otthoni ágyba. Az itteni ugyanis nagyon kényelmetlen, minden rugót érezni lehet benne. És az otthoni olyan volt, mint amilyenre emlékeztünk. Annyira puha, amennyire kell és olyan kényelmes, hogy az embernek semmi kedve sincs kimászni belőle. Ettől függetlenül reggel korán volt kelés, mivel Petrának sok elintéznivalója akadt. Én heverésztem még egy kicsit, aztán bementem a városba Jánossal találkozni. Bekísértem az EDS-hez is, Ő meg beengedett a 2. emeletre, ahol korábban dolgoztam. Volt nagy meglepődés, hogy hogy kerülök az irodába, mikor érkrztem, meddig maradok, milyen Írország és hasonló kérdések záporoztak. Ott nem sok látványos változás történt az emúlt 3 hónapban.
Délután 5-re mentünk haza anyuékhoz. Kicsit féltem, nehogy anyu elájuljon a nagy meglepetéstől (merthogy meglepi volt, hogy hazamentünk pár napra). Nagyon örültek nekünk, meg persze mi is nekik. Hát igen, a család és a barátok hiányoznak leginkább. Sőt, szinte csak ők.
Jót beszélgettünk és eszegettünk, de aztán elmentünk hazafelé, merthogy igen fáradtak voltunk.
Másnap reggel már nem keltünk korán. Aludtunk vagy 12 órát. Pénteken is voltunk szülőknél mindenfelé, Petra szüleinél este hússütős party is volt, aztán éjszaka János barátommal találkoztam, aki (vagy mert pont így jött ki, vagy mert meg akart várni vele) éppen gépfelújítást végzett. Új alaplap, proci, ramok. Jót beszélgettünk, mire összeállt az új rendszer, ráugrott a Vista és láthattuk futni a manós játékot (World of Warcraft). Úgy hasít az új gép, mint az nyíl. Nem került túl sokba a felújítás, de úgy látszott, hogy nagyon megérte, mert jó gyors lett a kicsike.
Szombaton is még szülőknél voltunk, végre találkoztam Adriánékkal is (aki nem tudná, a bátyámról és kis családjáról van szó). Aztán eljött a pillanat és este felszálltunk a hazafelé (mármint Dublinba) induló gépre. Két nagy csomagunk volt. Viszonylag sok ruha Petrának és 1-2 kábel, alaplap, íprocesszor, ramok, DVD rom és hasonlók nekem. Nameg persze a jó kis Kameleon távirányító is velünk jött.
Nem gondoltam volna, hogy úgy átengednek a reptéri security ellenőrzésen, hogy semmibe sem kötnek bele, de sikerült nekik. Este fél 9-kor szálltunk fel és (itteni idő szerint) fél 12 körül már a belvárosban voltunk. Gyorsan hazamentünk aludni, mert már alig láttunk a fáradságtól.
Tegnap kellemes napra ébredtünk valamikor dél körül. Nem volt az a forróság mint otthon és eléggé fújt a szél. egyedül indultam sétálni, mivel Petrának fájt a lába, de negyed óra után visszamentem érte. Kiderült, hogy csütörtökön kezdődött a nagy nyári leárazási hullám. Itt ilyenkor nem csak a ruhákat akciózzák meg rendesen, hanem az elektronikai berendezéseket és konyhai felszereléseket is. Nameg úgy majdnem mindent. Vettünk egy normális vasalót, mert a Tescós, amit eddig használt szegény Petra, az elég ramaty és szereti megégetni a ruhákat 1 mp alatt. Ez az új remélem nem fog ilyet tenni. 90 €-ról 50-re lett leárazva. Petra nagy örömére (persze én is örülök neki) az elegáns férfi kabátokat is leárazták. Már régebben kinéztünk egyet 220€-ért, de annyiért azért nem vettük meg. Most ugyanez csak 150 volt, ígyhát ezt is megvettük. Még gondolkodóba ejtett egy 32 colos Sony Bravia LCD TV is, de szerencsére bezárt a bolt, mire oda jutottunk, hogy azt is meg kéne venni. Most 800€ helyett csak 700-ba kerül, ami nem rossz ár érte, de ha megvettük volna, akkor a költözést el kellett volna halasztani legalább fél hónappal, márpedig már nagyon várjuk, hogy elköltözzünk a csehektől.
Egy egyszerű DVD lejátszót azért vettünk még, hogy legyen mit nézni, hamár egyszer elhoztunk otthonról bagy 30 DVD-t.

Azért lehet, hogy még szétnézünk valamerre a héten és tényleg veszünk valami leárazott LCD TV-t valahol, mert ahogy nézem most elég silány a felhozatal normális lakások terén. :(

2 megjegyzés:

Időpont: 2008. június 28. 22:59:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

Csákány Krisztán Barát!
Jót "bulztunk" itthol, remélem lesz még ilyen repjegy akció és jöttök még, megnéztem a nyári szabim augusztusban átröppenek Írbe hogy lássma hogy éltek :)
a gép hasít a manós meg nem röccen :)

 
Időpont: 2008. június 30. 11:38:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

Hey! Krisztián te hívtál?? +35-ös körzetből? Éjaszakás voltam aludtam.. Már ébren vagyok.. De lehet hogy braziliából hivtak az off-line defrag miatt.. akkor nézhetek uj állás után..

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal