2008. május 13., kedd

Melóról vagy jót vagy semmit

Mivel nem túl publikus, hogy konkrétan mivel is foglalkozom, meg egyébként sem szokás a mindennapos munkámról irogatni, ezt továbbra sem fogom megtenni ebben a blogban.
Azt azért mindenesetre elmondhatom, hogy már megint mázlista vagyok. :)
Egy viszonylag kis csoport tagja lettem, ahol mindenki kifejezetten kedves, ha véletlenül van kis idejük, akkor próbálnak beszélgetni (legalább 1-2 kérdés erejéig) és segítenek mindnben, ahogy csak tudnak. Ma már a főnökömmel is beszéltem, aki felvázolta, hogy a mivel is foglalkozik a csapat és melyik részlegeknek dolgozunk.
Úgy vettem ki a szavaiból, hogy már az eddig itt töltött időm alapján (másfél nap) szertnék, ha sikerülne meghosszabbítani a szerződésemet. Mondtam is, hogy rajtam aztán nem múlik a dolog.

Nem tudom, hogy milyen rendszerességgel tudom majd frissíteni a kis blogot, merthogy fél 7-kor kelek (aki ismer, az tudja, hogy otthon fél 9-kor is alig tudtam kimászni az ágyból), így elég fáradt vagyok, mikor végre hazaérek. Azért megpróbálom továbbra is az 1-2-3 napi frissítést, de nem igérek semmit.

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal