2008. április 30., szerda

Itt a tavasz, tán megtörik a jég is

Újabb kellemes napra ébredtünk. Bár felhős volt az ég és a szél is fújt, mégsem volt túl hideg. Ilyen időben indultam a mai interjúra.
Egy nagy multinál kellene folyamatokat fejlesztgetni. A leendő főnökömmel és egy munkaügyissel találkoztam. Leendő főnököm egy 50-55 körüli úriember, akin látszott, hogy tudja mit akar és minden alkalmat megragad, hogy el is érje céljait. Egyébként egy nagyon szimpatikus emberről van szó. Az elején leszögezte, hogy ez a mai csak egy informális találkozó, hogy tudjuk, kivel is állunk szemben. Ha leszek annyira jó nála, hogy legyen következő forduló, akkor majd jöhet a normál, vaskalapos interjú.
Egész jól elbeszélgettünk az általam egy darabig még 'Álommeló' néven futó dologról, amit munkaként kellene művelnem, majd közölte, hogy neki sietnie kell a reptérre. Később még átgondolja a dolgot, aztán majd értesítenek (a fejvadászon keresztül), hogy lesz-e legközelebbi alkalom egymás jobb megismerésére. Mondtam is, hogy nekem semmi problémát nem jelentene egy következő találkozó.
Nos örömmel jelenthetem, hogy neki sem okozna problémát. Még a délután folyamán hívott a fejvadász, hogy nagyon pozitív volt a cég véleménye és jövő hétre betennék a következő fordulót. Sajnos még nem tudta, hogy pont mikor, de jövő héten.
Szóval végre sikerült egy cégnél elérni a 2. fordulóhoz.
Megtörni látszik az átok, amely vaskos karmaival kapaszkodik belém, nehogy álláshoz jussak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal