2008. május 16., péntek

Csapat

Érdekes a mi kis csapatunk itt a melóhelyen. Mindenki haláli kussban melózik, amikor éppen nincs conf-call. szóval általában nem nagyon beszélnek egymással. Aztán eljön az ebédidő és kezdődik a csacsogás. Rendesek, mert próbálnak bevonni a beszélgetésbe, de azéert ez nekem még nem megy olyan egyszerűen. Amikor nyugodt körülmények között beszélnek, akkor egész jól értem őket, de lent a kantinban, ahol vannak vagy 200-an, erős a zaj és mindenki félig tele szájjal beszél, akkor azért még néha elvesztem a fonalat.
Ma reggel az egyik kolléga úgy jött be, hogy este piálni akar a városban (merthogy mi azéert messze vagyunk a közponntól), úgyhogy úgy néz ki, 10-20 perc múlva indulunk egy kis csapatépítő kocsmázásra.
Végülis ma van mit ünnepelnem. Sikerült befejeznem pár dolgot, amire azt hitte a főnököm, hogy jövő hét végén is csak a közepén fogok járni. Szóval elvileg egész jó vagyok a melóban, pedig annyira azért nem egyszerű, mint amilyennek eleinte gondoltam. Persze így mégjobban tetszik a meló, hiszen van benne kihívás és lehet belőle tanulni.
Ha már a tanulásnál tartunk, Brian (aki a projektben a főnököm) egyfolytában kifejezésekben (expression) beszél, ami egyrészt azért jó, mert jókat használ jókor és egész jó humora van, másrészt lehet jókat tanulni. Sőt, néha kifejezetten azért teszi, hogy tanítson valami újat.
Még a fejvadász is azt mondta, hogy hatalmas mázlim van vele. Tényleg így van és valahogy az utóbbi években 1-2 kivétellel mindig normális főnökeim voltak.
Szóval egyre jobb lenne, ha meghosszabbítanák a szerződésemet. Persze most, hogy van munkám hívogatnak vissza a külömböző fejvadászok, hogy milyen jó kis melók vannak a piacon. Modtam is egynek (aki eddig az istenért se akart visszajelezni), hogy tán kicsit előbb kellett volna keresnie. Viszont ma hívtak egy miatt, amire kb. 3 hete adtam be a jelentkezésemet és amire most behívnának interjúzni. Erre mondjuk azt mondtam, hogy megyek szívesen, úgyis eltart nekik a kiválasztás vagy 2 hónapig. Aztán majd kiderül, hogy mikor is akarják azt az interjút.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal