2008. június 2., hétfő

Ilyen egy jó hétvége

Mit csinál az ember egy jó hétvégén? Egyrészt mindig mást, másrészt ez mindenkinél külömböző, de mégis úgy gondolom, hogy jó hétvégénk van és még nincs is vége. Szombaton takarítás és buli, vasárnap séta és templom.

Az egész úgy kezdődött, hogy szombet estére bulit szerveztünk hozzánk, merthát mégiscsak hétvége, meg nálunk még nem volt buli, nincsenek még itthon a csehek, meg ilyesmi. Laza kis buli volt pizzával és sörrel, valamint egy kevés jó magyar pálinkával. Kilencen voltunk, ebből Heten az EDS-nél is együtt dolgoztunk (Petra 3 hetét is beleszámolva). Közben átkopogott a szomszéd, hogy nála lakásavató party van és elnézést kért a hangos zenéért és egyben meghívott, hogy ugorjunk át,ha van kedvünk. Mikor nálunk végelett a bulinak ésmindenki hazament én még átugrottam, hogy ismerkedjünk a szomszédokkal is. Petra lefeküdt aludni, így azért én sem maradtam sokáig. Annyit azért sikerült megtudni, hogy a szomszédot Vincent-nek hívják, francia és ő is a Microsoftnál dolgozik arra ahol én, csak másik épületben. Itt volt még egy másik francia és egy olasz munkatársa. Teljesen jófejek voltak, de náluk is kezdezz leülni a hangulat, úgyhogy indultak egy szórakozóhelyre. Én akkor már inkább hazajöttem aludni.

Ma reggel kicsit pakolásztunk, aztán felkerekedtünk, hogy megnézzük a Liffey parján rendezedd Maritime Festival elnevezésű kis hajós ünnepséget.




Már tegnap is jó idő volt, ígyhát lenge ruhában indultunk el és nem kellett csalódnunk, megint leégtem. :) Ez a fesztivál arról szólt, hogy behoztak a folyóra 4-5 db régi háromárbócos hajót, amire fel lehetett menni megnézni, hogy milyen is az. Ezen kívül még volt egy bazársor, ahol a bajor sültkolbásztól a holland sajtokon át a perzsa szőnyegekig mindenféle mókás dolgot lehetett kapni. Büszke is vagyok magunkra, hogy 1 dolgot vettünk, egy kék cserepes virágot 3,5 euróért, de azon kívül semmire sem költöttünk. Mondjuk mérges is voltam magamra egy kicsit, mivel reggelire olyan sokat ettem, hogy megkóstolni sem tudtam a faszénen sült bajor kolbászt, pedig azt nagyon imádom.




Ami furcsa volt, az az, hogy az árusok itt nem vitték az egekbe semminek az árát, sőt szerintem a kaja néhány helyen olcsóbb volt, mint 4-5 utcával odébb a belvárosban. Jó volt nagyon, az idő is és a hajók is.







Szóval nagyot sétáltunk és nagyon jól éreztük magunkat, de azért eléggé el is fáradtunk, ígyhát 2-3 óra sétálgatás után elindultunk hazafelé. Csináltunk még 1-2 képet az úton, de aztán volt egy kis pihenő, mielőtt újra útnak idultunk az esti sétára.









Eljött az este és ementünk még egy kicsit sétálni, aztán mikor már elkezdtünk hazafelé jönni, betértünk oda, ahová azóta szeretnénk, mikor először megláttuk a Templomot (http://www.thechurch.ie/). Azt mondtuk magunknak, hogy az első fizetésünkből eljövünk ebbe a templomba és hálát adunk a helyi szokások szerint.


Bizony templomban voltunk, ahol a helyi szokáskoknak megfelelően ittunk egy pohár bambit, aztán hazajöttünk. Azéert ez a Church nevezetű hely nagyon szépen van megcsinálva. Megtartottak egy csomó eredeti berendezést, megvan még az orgona is és csodák csodájára az oltárból sem csináltak DJ pultot, mint a Melbourn-i székesegyháznál.
Remélem még sokszor lesz okunk hálát adni valamiért ezen a helyen.










Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal