2008. május 19., hétfő

A cégek és a nők

Érdekes párhuzamot vontam ma a nők és a cégek között.
Sosem tartottam magam testi vagy szellemi nőideálnak (valószínűleg, mert túl kishitű vagyok), ezért aztán mikor fiatalabb voltam és éppen nem voltam kapcsolatban, kifejezetten nehéz volt egy ideig, hogy összejöjjek valakivel. Aztán persze amikor volt valaki és ezt megtudták azok, akiknél azelőtt próbálkoztam, akkor meg jöttek volna már szívesen. De persze amint megint nem voltam kapcsolatban, megint nem akartak semmit az átkozott nőszemélyek.

És akkor most jöjjön a céges oldal. Március közepe óta vagyunk itt és beadtam a jelentkezésemet vagy 200 pozícióra. Ebből nagykegyesen 4 cég hívott be majdnem 2 hónap után. Az egyik persze bejött és most melózok is és mindent megteszek, hogy meghosszabbítsák a szerződésemet. És mikor kezdenek visszajelezgetni és érdeklődni a cégek? Most. Pár fejvadásznak megírtam, hogy egy ideig felejtsenek el, mert a Micro-nál dolgozom, azok meg felhívták azokat a cégeket, ahová rajtuk keresztül beadtam a jelentkezésemet. Már múlt héten is hívtak 2 helyre, de ma megint megtalált kettő. az egyik a Vodafone, a másik a BearingPoint (ha jól tudom, a KPMG tanácsadó része). A Vodafonról kiderült, hogy az a pozíció már nincs meg, amire jelentkeztem, de lenne esetleg egy másik. A bajom csak az vele, hogy elég hitványul fizet, ráadásul messzebb van, mint a mostani cég. Szóval ez ki is esett. A BearingPoint meg állítólag kifejezetten azért érdeklődik így hirtelen, mert meghallotta, hogy hol vagyok most. Sőt, már előre mondták is, hogy amennyiben megfelelek, megvárják, míg lejár a mostani szerződésem. Azt sajnos nem tudom, hogy itt mennyi is lenne a fizu, de a meló nem lenne rossz és ez legalább a központban van.
Szóval csajszik ezek az itteni cégek, de azért a női résszel ellentétben itt egyet-kettőt megnézegetek közelebbről, mielőtt véglegesen elutasítanám őket.

3 megjegyzés:

Időpont: 2008. május 20. 1:10:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

öhh na ezt most nem értem.. most akkor mi van???

 
Időpont: 2008. május 20. 9:18:00 GMT+2 , Blogger Kovács Krisztián írta...

Hat az, hogy akkor kellek a cegeknek, mikor eppen van munkam, de amikor nincs, akkor le se szarnak.

 
Időpont: 2008. május 22. 23:00:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

jjjaaaa.. étem :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal