2008. augusztus 16., szombat

It's ALIVE!!!

Egészen Frankeinstein hangulatom van. Kéremszépen megvan az itthoni gépem és tökéletesen működik! Épp ezen írom a blogot.
Na de hogy is volt ez?
Régóta szemezek egy géppel az ebay-en. Szállítással együtt kb. 750€-ért osztogatják. Bár sokat adnak el mindenféle termékekből, mégis volt pár negatív kritika a szállítóról. Itt most köszönetet mondok Apunak, aki felvetette nekem ezt a dolgot. Szóval kb. 180.000 Ft kifizetése után nem szeretnék semmi problémát. Nézegettem már bolti gépeket és alkatrészeket, de az előre összerakott gépekben mindig volt 1-2 dolog, ami nem tetszett. A boltban kapható alkatrészek árai meg az eget verdesik.
Szerdán volt egy kis szabadidőm a munkahelyen és elkezdtem interneten nézni olyan írországi helyet, ahol elfogadják az itteni "Laser" kártyát és lehet rendelgetni normális áron. Szerencsére nem telt bele sok idő és találtam egy jót. Gyorsan összeraktam rendelési listába egy álomgépet, majd - csak a miheztartás végett átmentem az aqua.hu-ra és szinte teljesen ugyanazokat az alkatrészeket összeválogattam, hogy vajon mennyiből jönne ki? Itt jött a meglepetés. 235-ös euróval számolva 28€-val olcsóbb az ír bolt. Meg is rendeltem, merthogy volt náluk olyan lehetőslg, hogy 2 napon belül a megrendelt cuccért lehet menni, így nem számítanak fel szállítási költséget. Ma mehettem az alkatrészekért és már megy is a jó kis gép (bár Jánost egyszer fel kellett hívnom, mikor kicsit elakadtam az összeszerelésben).

Mi volt már itthon?
- Ház (Cooler Master + 400W táp) - Korrábban itt vettük
- Winchester (1x80GB ATA + 1x500GB SATA2) - Otthonról hoztuk
- Monitor (Samsung 22" LCD) - Korrábban itt vettük
- CD/DVD író (LG) - Otthonról hoztuk
- Billentyűzet (Logitech) - Korrábban itt vettük
- Egér (Logitech) - Otthonról hoztuk

Na és mit is vettem most?
- Alaplap (ASUS P5N-E SLI)
- Processzor (Intel Core 2 Duo 3,16GHz)
- Videokártya (XFX GeForce 8800GT 1GB)
- RAM (Kingston HYPER 8GB)

Mit is mondjak? Csodálatosan fut rajta a Vista. Ez a 8GB memória meg a proci és az 1GB video azért jót tesz neki. És több, mint egy százassal olcsóbb volt, mintha ebay-ről rendeltem volna előre összerakva.
Most már csak a külömböző progikat és játékokat kell feltennem, dehát ez így szokott menni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal