2008. szeptember 4., csütörtök

Permanent job

Mondhatnám, hogy nem történik semmi és azért nem frissítettem egy darabig, de ez nem lenne igaz. Egyszerűen csak nem volt kedvem hozzá.

Múlt pénteken volt az utolsó napom a Microsoftnál. Nagyon kedves voltam és vittem a csapatnak egy üveg magyar bort. Mint kiderült, itt ilyen egyáltalán nem szokás, az emberek felállnak nap végén, összepakolják a cuccukat és többet nem mennek be. Igazi csapatszellem mi?

Na mindegy, azért otthagytam nekik a borocskát. Valamikor majdcsak megisszák.

Már múlt hét elejétől elkezdtem újra a munkakeresést, sőt, mult csütörtök délután el is mentem egy interjúra Swords-be (kb 15km a belvárostól északra) a Hartford nevezetű céghez. A fejvadásszal találkoztam előtte. Rendes, kb 50-es nő, aki egyáltalán nem kérdezett arról, hogy mit is csináltam eddig, meg a hasonló szokásos dolgokról, inkább csak arról, hogy hogyan látom a mostani gazdasági helyzetet, hogy érzem megam dublinban, stb., aztán átkülde ehhez a céghez az önéletrajzomat. Mikor a cég behívott, előtte megint találkoztunk Anne-el (a fejvadi), hogy megbeszéljük, hogy mivel készüljek a céges interjúra. Odamentem, mondtam, hogy pár dolgot már összeírtam, ami szerintem fontos lehet. Már kezdtem volna előrángatni a táskámból a jegyzeteket, mikor mondta, hogy azt inkább hagyjuk, szerinte azt nem kell neki is előadnom, épp elég lesz nekem majd az interjú. Csak azt tartja fontosnak, hogy az EDS-es tapasztalatomról beszéljek sokat és hogy legyek magabiztos. Na ezek alapján mentem interjúra.
Jó kis interjú volt, nem kérdeztek túl sokat és látszott rajtuk, hogy ők is tetszeni akarnak. mondjuk tetszett is a munka is és az emberek is. Mondták, hogy majd jelentkeznek a fejvadásznál hétfőn.
Persze nem jelentkeztek, rajtam meg kicsit úrrá lett a mellőzöttség érzés. Nem akarom, hogy megint az legyen, mint mikor kijöttünk. Szeretek dolgozni, ha hagyják (és persze megfizetik).
Hétfő óta tegnap mentem ki a lakásból először. Na de miért is volt tegnap jobb kedvem?
Reggel Anne hívott. Mondta, hogy üljek le, mondom ülök, felkészültem, mondhatja a rossz hírt.
Hát nem rossz hírrel hívott. Nagyon jól sikerült az interjú a Hartfordnál, őgyhogy átküldték a szerződéstervezetet, jelentkezési lapot és egyebeket. a jelentkezési lapot ki kell töltenem, visszaküldeni a cégnek postán, az alapján leellenőrzik a korábbi munkahelyeimet, iskolákat, egyebeket. Ha mindent rendben találnak (miért ne találnának?), akkor szeptember 22-én lesz az első munkanapom a The Hartford nevű cégnél Operational Business Analyst munkakörben.

Ezek szerint van 2 hét szabadságom, aztán jön a kemény meló. Mit is mondjak? madarat lehetne fogatni velem. :)

3 megjegyzés:

Időpont: 2008. szeptember 5. 21:43:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

Gratulálok, tudod te hogy kell ezt :)

 
Időpont: 2008. szeptember 17. 9:41:00 GMT+2 , Blogger Unknown írta...

Hajrá, Krisztián. Gratulálok. Még pár ilyen, és sima út vezet Új-Zélandra... :)

 
Időpont: 2008. szeptember 23. 16:37:00 GMT+2 , Blogger kisrumpf írta...

Kérem szépen, nem bántani a Microsoft-ot, nekik köszönhetem, hogy itt vagyok :-)

Ha állandó alkalmazott vagy, akkor van ún. last pint, amikor utolsó melónap után elmész a kocsmába és mindenkit meghívsz egy pint-re, aztán ők téged, és ez masszív ivászatba szokott torkolni, az uram szerint, aki az ilyeneket rendre kihagyja. Mennyivel jobb volt az üveg bor-megoldás, nem? Sok sikert az új munkahelyen.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal