2008. október 27., hétfő

Video

Kicsit nehéz volt visszaszokni az írországi időbe. Egész héten napi 3-4 órát sikerült csak aludni, ami miatt folyamatosan hulla fáradt voltam. Ráadásul a napi 4-5 meetingen kívül elég sok tennivalóm is akadt. Azt hiszem évek óta nem dolgoztam annyit, mint amennyit ennél a cégnél. Viszont legalább kezd tetszeni a dolog. A kinti tréning alatt még úgy gondoltam, hogy baromira nem érdekel ez az egész és semmi kedvem sincs hozzá, de aztán ahogy élesben kezdtem dolgozni, napról napra változott a véleményem. A kollégák is egész jófejek, úgyhogy semmi gond sincs (egyenlőre). Azért mondjuk nem egyszerű 3 hét tréning után a cégnél lévő német Agency Services részlegénél az atyaúristen szerepét játszani. Tulajdonképpen csak arról van szó, hogy márciusban kezdjük a terjeszkedést a német piacra és addig minden rendszernek és folyamatnak rendben kell lennie. Namármost ami Agency Services-el kapcsolatos, abban én döntök és én teszek javaslatokat. Nem mondom, hogy ez a legegyszerűbb dolog, amit valaha csináltam, de hamár egyszer elvállaltam, akkor már megpróbálom jól csinálni.
Most 3 napos hétvége van és végre sikerült egy kicsit pihenni. Péntek délután meg vettem egy video-vágó programot (tudom, hogy letölthettem volna a netről, de nem volt drága). Mikor kb. 10 éve vágással foglalkoztam hobbiként, akkor egy 6 perces klippen 3 hétig dolgoztam. Szerencsére azt néhány baráton kívül senki sem látta. :) Most 3 este kellett hozzá. Sajnos a youtube-ra nem lehet feltenni a jó minőségű 1GB-os változatot, de azéert a közepes minőségűt meg lehet nézni alább.



A zene választásnak több okai is volt, de maradjunk csak annyiban, hogy ez tetszik és megvolt vágás nélkül. Akinek lassan töltődik, az ne aggódjon. 70MB néha eltart egy darabig. :)

1 megjegyzés:

Időpont: 2008. november 10. 23:28:00 GMT+1 , Blogger Jan_OS írta...

nagyon király, különösen a mókus tetszett :D
Mondjuk a zene elég idegbeteg..

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal