2008. október 16., csütörtök

Visszaszamolas indul

Mar csak 3 napot kell kibirni tavol az otthontol, a connecticut-i Hagymafalvan.
Biztos valami rossz fat tettem a tuzre valamikor, hogy Amerikan belul is pont videkre szamuztek. Bar most, hogy mar ket varost is lattam (Hartford, New York), tulajdonkeppen azzal sem jartam volna sokkal jobban, de azert megis.
Ma el kellett mennem taskat venni, hogy haza tudjam vinni a cuccokat amit vettem, meg azt a kb. 5-6 kg dokumentaciot, amit ezalatt a 2,5 het alatt atvettunk. Merthat hely meg lenne a cuccaimnak a szep nagy borondomben, csakhat a sulyhatart meghaladnam. A lenyeg az, hogy Bridget vitt el a Wal-Mart-hoz, ahol kis nezelodes utan talaltam is egy jo es olcso kis taskat, aztan felhivtam a hotelt, hogy mikor tudnak ertem jonni. Este 8-at igertek, de ekkor meg csak 6 ora volt. A munkatarsak mondtak, hogy nagy mazlim volt multkor a taxival, ugyhogy hacsak nem az eletem mulik rajta, hagyjam a Hartfordi taxikat. Szoval volt 2 szabad oram. Elsetaltam a fout melletti fuves reszen egy masik bevasarlo helyre, hatha ott van valami erdekes. Persze nem volt, de azert megint vettem 1-2 ruhat, hogy tenyleg legyen ertelme a taskanak.
Mire odaig jutottam, hogy visszainduljak a Wal-Marthoz, mar besotetedett. Igy kicsit mokasabb volt a seta, de veszelyes azert igysem volt igazan. Azaz egyszer majdnem osszecsinaltam magam, ugy megijedtem. Setalok nyugodtan, egyszer csak a bozotbol elosetal ket ozike. Szerintem en jobban megparaztam, mint ok, mert nem nagyon zavartattak magukat, legelesztek tovabb. Kicsit hozza lehetnek szokva a zajhoz es az emberekhez, ha 3 meterre a fordalmas uttol kajalnak. Azert sikerult oket elijesztenem, mikor probaltam elohalaszni a fenykepezot a hatizsakombol. Mire a kezemben volt a gep, mar a bokrok sem mozogtak mogottuk. Gyorsak ezek a vadallatok. :)
Gond nelkul visszaertem az uzlethez, megvettem a taskat meg egy pici lakatot, hogy ne nagyon nyitogassak a csomagot a repteri munkasok, aztan megjott a kisbusz es irany "haza" a hotelbe.
Ez mondjuk egy nagyvarosban kb. fel ora lett volna. Meg ha lenne ostoba credit kartyam es tudtam volna kocsit berelni, ugyancsak kevesebb lett volna egy oranal. Dehat ugye az meg nincsen nekem. Sulyt az elet, amiert nem bankhitelbol, hanem sajat penzembol szeretnek elni.
A sofor visszafele megjegyezte, hogy olyan sokaig vagyok itt, hogy vehettem volna kocsit. "De jofej vagy"- gondoltam magamban, de aztan csak horkantottam egyet, mintha nevetnek.

Na mindegy, mar csak 3 nap es visszaterek az europai, civilizalt eletbe. Nem is tudom elmondani, hogy mennyire varom mar. Tulsagosan idegen nekem ez a hely. Meg a humorerzekemet is elvesztettem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal