2008. október 11., szombat

Lefele a lejton

Szegeny Hartford majd' 200 eves tortenetenek nem ez volt a legjobb hete. Mikor 3 hete dolgozni kezdtem itt, meg $60 felett volt a reszvenyunk. A mai zarasnal ez $18,27 lett.
Monjuk jo lenne, ha hamar kiderulne, hogy mi is lesz a ceggel, ha ez meg sokaig igy megy. Nehogymar akkor csodoljon be, mikor mar beletanultam mindenbe es megkedveltem a helyet. Most meg benne vagyok az interjuzasban, ugyhogy konnyebb lenne az uj valtas.
Egyebkent ahhoz kepest, hogy minden reggel olyan erzessel megyek be, hogy nem tudok az egvilagon semmit, egesz jol megy ez a betanulas. Ma mar tesztrendszerbe vittem be adatokat az egyik UAT (User Acceptance Testing) miatt. Bridget (aki betanit) adott a dologra masfel orat, hogy majd jol elleszek vele. El is voltam vagy 25 percig. Akkor fejeztem be. Szerencsetlen no dobott is egy hatast, hogy akkor most mivel toltsuk el az idot, mikor olyan jol kitervelte ezt nekem mara. Mondtam, hogy hamar egyszer tesztelunk, akkor jo lenne meg 2x ennyi adatot felvinni, hogy tenyleg biztosak legyunk a dolgunkban. Aztan persze igy is lett. Elvileg hetfo delutanra atnyomjak az adatokat mind a 3 rendszeren es akkor orulni fogunk, hogy egy dolgot kipipalhatunk a 30-40-es listarol.

Lassan aludnom kene, mert mindjart 10 lesz, nekem meg reggel 4-kor kell kelnem a NY-i ut miatt. Fogalmam sincs, hogy fogok felkelni, mikor mostanaban ejjel 1 elott nem tudok elaludni. 3 or alvas meg eleg keveskenek tunik.
Ha lesz erom, akkor holnap ejszaka meg frissitek, de valoszinuleg csak a vasarnapi ebredes utan lesz uj bejegyzes.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal