2008. október 2., csütörtök

Simsbury

Az elkovetkezo 3 hetben sajnos ekezetek nelkul tudok csak irni, mert a ceges laptopon meg annyi jogosultsagom sincs, hogy magyar karakterkeszletet allitsak be. Ezert elore is elnezest kerek az olvasoimtol. :)
Szerencsesen megerkeztem Simsbury-be. Kisse hosszu volt az ut, reggel 5-kor ebredtem es dublini ido szerint este 7-re ertem a szallodaba. Nagyon szep kis hely, Simsbury Inn neki a neve.
Ezegy kis falu, mindenki ismer mindenkit es nagyon kedvesek az emberek. A hotel 4 csillagos, de en meg eletemben nem voltam ilyen jo szallodaban. Limuzinnal jottek elem a repterre, csak a nevemet kellett mondanom a becsekkolaskor, de mar minden elo volt keszitve. Van egy etterem es egy pub is hazon belul.
Vacsoraztam is az etteremben. Mit is mondhatnek? Nem tudom, hol tanult a foszakacs, de eletem legjobb francia hagymaleveset sikerult elfogyasztanom. Az utana kovetkezo borju steak krumplipurevel es langusztas spargafejekkel is lenyugozo volt. Az ar persze eleg huzos, de szerencsere megiscsak ceg fizeti, igy ezzel nagyon nem kell foglalkoznom.
Az elso pillanattol kezdve mindenki a nevemen szolit, ami meg akkor is jol esik, ha keptelenek kimondani a Kovacs nevet.
A hotel kertjeben (meg errefele mindenhol) egyfolytaban ide-oda rohangalnak a mokusok. Nagyon baratsagos hely.
Egy dolog van, ami a sok jo dolog ellenere ranyomja a belyeget erre az utazasra, hogy Petra nincs velem. Nelkule pedig azert semmi sem tokeletes, sot.
Most lefekszem kicsit aludni, mert nagyon faraszto volt az ut, de talan mostanaban 1, maximum 2 naponta lesz frissites.
Kepeket nem tehetek fel a ceges gepre, de utolag majd feltoltok egy parat.
Joejszakat mindenkinek!

1 megjegyzés:

Időpont: 2008. október 2. 5:00:00 GMT+2 , Blogger Jan_OS írta...

Ámerika :))) Nem semmi!!

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal