2008. december 6., szombat

Az elmúlt hónap

De régen írtam már. Sokminden történt az elmúlt 1 hónapban.
Egy ideig azért nem írtam, mert egyrészt nem akartam folyton keseregni, hogy hogy utálom a munkámat, másrészt mert napi 10 óra meló és 3 órányi tömegközlekedés után bizony nincs kedve az embernek (vagy legalábbis nekem) még írogatni is.
Ám ez a helyzet megváltozott. Mivel nem ért annyit az egész, hogy tönkrevágjam magam, 2 hete felmondtam. Múlt pénteken volt az utolsó napom, tehát az elmúlt hetet pihenéssel és álláskereséssel töltöttem. Így decemberben persze nincs sok esélyem egy másik állásra, de azért hívogatnak a fejvadászok. A következő hetekben is jelentkezgetni fogok az állásokra azért, hátha összejön valami. Mostmár azonban inkább itt a belvátosban szeretnék elhelyezkedni, mert az itteni tömegközlekedés egyszerűen siralmas.
Majd kiderül, hogy mi lesz, de úgy érzem, hogy ez a felmondás akkor is jó ötlet volt, ha most egy ideig figyelni kell minden kiadásra.

Ja, majd' elfelejtettem, mindenkinek kellemes Mikulást! :)

1 megjegyzés:

Időpont: 2009. január 2. 14:55:00 GMT+1 , Anonymous Névtelen írta...

Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal